Niezależnie od tego, czy jest to trudne do osiągnięcia tej zawartości witryny, jak niesamowite jest to, że witryna jest Twoją stroną internetową tak samo pomocna, jak pusta powłoka. Oto kilka pomysłów na ulepszenie witryny, aby mieć pewność, że wspomaga funkcje funkcjonalne optymalnie.

Pierwszą techniką byłoby sporządzenie czytelności danej osoby. Jeśli masz duże bloki tekstu, upewnij się, że używasz CSS do wyrównywania linii. Im dłuższa jest tylko jedna linia tekstu, tym wyższy punkt-szczyt każdej linii musi być. Ponadto upewnij się, że rozmiar tekstu czcionki danej osoby jest wystarczająco duży, aby szybko zobaczyć. Niektóre witryny mają 10-pikselowy tekst w czcionce Verdana; Musisz podkreślić swoje oczy, aby zobaczyć konkretny tekst, podczas gdy pojawi się on niedawno.

Upewnij się, że ludzie szukają informacji, które chcą – na swojej stronie internetowej. Konkretny klient naprawdę chce odkryć jeden wpis z tego stosu, a jeśli masz wiele postów w swojej witrynie, musisz dostarczyć sposobu, który umożliwi ludziom to bez problemu. Czy to SQL-driven database SE lub po prostu katalog lub odniesienie do postów, które dostarczają, tego typu funkcje mogą się upewnić, że Twoja strona internetowa może być używana przez tych potencjalnych klientów bez wysiłku.

Powinieneś zdecydować, że nie musisz pozbyć się czytelników, aby upewnić się, że witryna ładuje się szybko. Wielu użytkowników internetu może przechowywać witrynę internetową, jeśli ogólnie nie wypełni w całości w ciągu 15 sekund, dlatego upewnij się, że crčme de la crčme swojej witryny zostanie wysłane do gości w chwili, gdy będzie można ich zainteresować.

Na końcu każdego łącza w swojej witrynie, sprawdź, czy wszystkie są w internecie. Nic nie szkodzi obrazowi niż linki, dlatego uważaj na to bardziej efektywnie.

Kategorie: Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiązane Posty

Bez kategorii

Sposoby na zwiększenie sprzedaży za pośrednictwem własnej strony

  Każdy, kto prowadził marketing online, wie, że siłą napędową firmy jest ruch witryny. Więcej odwiedzin to większa sprzedaż. Oto kilka pomysłów, w jaki sposób możesz podnieść jakość swojej strony, aby poprawić sprzedaż bez konieczności Czytaj więcej…

Bez kategorii

5 sposobów na powrót odwiedzających Twoją stronę internetową.

Wiele udanych witryn internetowych zależy od powracających użytkowników do uwzględnienia znacznej części ruchu. Powracający odwiedzający są łatwiejszy do konwersji na klientów z płatnością, ponieważ im częściej wracają do witryny, tym bardziej ma zaufanie do tej Czytaj więcej…

Bez kategorii

Budowanie listy mailingowej – dotrzyj do swoich odbiorców!

Lista mailingowa jest siłą napędową Twojego biznesu online. Stare powiedzenie „pieniądze znajduje się na liście” nie może być prawdziwe – jeśli masz listę potencjalnych kontaktów za każdym razem, gdy masz nowy produkt, będziesz mógł zaoszczędzić Czytaj więcej…