Każdy, kto prowadził marketing online, wie, że siłą napędową firmy jest ruch witryny. Więcej odwiedzin to większa sprzedaż. Oto kilka pomysłów, w jaki sposób możesz podnieść jakość swojej strony, aby poprawić sprzedaż bez konieczności zwiększania liczby użytkowników.

Pierwszą metodą jest splot w swoim osobistym kontakcie w wiadomości sprzedaży. Nikt nie chce ufać całkiem obcemu sprzedawcy, ale wiele osób kupi to, co ich bliscy przyjaciele polecają. Jeśli możesz przekonać odbiorców, że jesteś ich przyjacielem, który ma największe zainteresowanie wśród sprzedawów to przekonasz się, że kupią Twoje produkty. Pamiętaj, aby porozmawiać z osobą w swoim „salesletterie„, a nie publicznie.

Drugą metodą jest publikowanie referencji i komentarzy od klientów. Dobrym pomysłem jest opublikowanie zarówno dobrych, jak i złych komentarzy; W ten sposób opinie będą naprawdę przekonujące, że te referencje są prawdziwe. Gdy potencjalni użytkownicy zobaczą referencje w Twojej witrynie, będą mieli pewność, że kupują od Ciebie, ponieważ ludzie postępują zgodnie z mentalnością stada; Kiedy inni kupili i okazali się autentyczni to inni też kupują.

Użyj wizualnych prezentacji problemów i rozwiązań oferowanych przez Ciebie i Twoje produkty. Nie każdy będzie czytać długie opisy tekstowe od góry do dołu, ale większość osób zwróci uwagę na zdjęcia w Twojej witrynie.

Oferuj premie jakościowe towarzyszące produktowi. Kiedy oferujesz bonusy, które uzupełniają Twój produkt, Twoi przyszli klienci będą czuć, że to bardzo dobra propozycja i byłoby źle, gdyby tego brakowało. Pamiętaj, aby podać wartość pieniężną swoich premii, aby ludzie jeszcze bardziej myśleli, że złapali dobrą okazję.

Kończąc musisz zapewnić ludzi, że to dobra inwestycja. Podaj jasną instrukcję dotyczącą zakupu produktu (np. „Kliknij przycisk, aby kupić teraz!„). Teraz pozostaje tylko usiąść i obserwować jak Twoja strona internetowa przynosi Ci zyski.

Kategorie: Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Powiązane Posty

Bez kategorii

5 sposobów na powrót odwiedzających Twoją stronę internetową.

Wiele udanych witryn internetowych zależy od powracających użytkowników do uwzględnienia znacznej części ruchu. Powracający odwiedzający są łatwiejszy do konwersji na klientów z płatnością, ponieważ im częściej wracają do witryny, tym bardziej ma zaufanie do tej Czytaj więcej…

Bez kategorii

Budowanie listy mailingowej – dotrzyj do swoich odbiorców!

Lista mailingowa jest siłą napędową Twojego biznesu online. Stare powiedzenie „pieniądze znajduje się na liście” nie może być prawdziwe – jeśli masz listę potencjalnych kontaktów za każdym razem, gdy masz nowy produkt, będziesz mógł zaoszczędzić Czytaj więcej…

Bez kategorii

Popraw funkcjonowanie swojej witryny!

Niezależnie od tego, czy jest to trudne do osiągnięcia tej zawartości witryny, jak niesamowite jest to, że witryna jest Twoją stroną internetową tak samo pomocna, jak pusta powłoka. Oto kilka pomysłów na ulepszenie witryny, aby Czytaj więcej…